Kunstclubs

Een aantal leden van de Sociëteit Harmonie richtte in 2008 de kunstclub “Amis des Arts” op. Haar activiteit is op de eerste donderdag van de maand.
Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij de heer Henk Roeters van Lennep.

In het voorjaar van 2010 werd een tweede kunstclub “Amici dell’Arte” opgericht. Haar activiteit is op de tweede donderdag van de maand.
Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij mevrouw Ans Olie.

In hetzelfde jaar werd kunstclub “Lovers of Art” opgericht. Haar activiteit is op de eerste of tweede donderdag van de maand.
Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij mevrouw Coby Lagendaal-Braams.

Ook in september van hetzelfde jaar 2010 zag de kunstclub “Troupe d’Harmonie” (K4) het levenslicht. Haar activiteit is op de vierde donderdag van de maand.
Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij mevrouw Lineke Minkjan.

In 2019 ontstond de vijfde kunstclub “Uit de Kunst” genaamd. Haar activiteit is op de vierde donderdag van de maand.
Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij mevrouw Maria Vrind.

De zesde kunstclub “C’Harmonie” ontstaat in 2023. Haar activiteit is op de eerste zondag van de maand.
Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij mevrouw Nicolien Thooft.

Het kunstseizoen loopt van september tot en met mei.

Een kunstclub sluit het bezoek aan een museum, tentoonstelling of culturele activiteit vaak af met een gezamenlijke maaltijd.

Eén tot twee maal per jaar wordt er een activiteit georganiseerd die ook voor niet-leden van de kunstclubs toegankelijk is.

Iedere kunstclub telt ongeveer 25 leden.